660 відвідувачів онлайн
19 078 79

Податківці взялися перевіряти продавців товарів на майданчику OLX

інтернет

Державна податкова служба України перевіряє суб’єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів за допомогою інтернет-платформи "OLX".

В пресслужбі ДПСУ нагадали, що застосування РРО/ПРРО є обов’язковим при проведенні розрахунків у готівковій формі або з використанням електронних платіжних засобів за продані товари, у тому числі через відомі інтернет-платформи.

Так, працівниками підрозділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУ ДПС у Миколаївській області під час чергової перевірки суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію підакцизних товарів за допомогою платформи "OLX" у місті Миколаєві, встановлено факти продажу мопедів іноземного виробництва без застосування РРО/ПРРО та належного ведення обліку товарних запасів на загальну суму понад 250 тис. грн, що свідчить про порушення продавцем п.1, 2 та п. 12 ст. 3 закону №265.

У ДПСУ нагадали, що необхідність застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначена законом №265 "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг".

"ДПС акцентує увагу, що виконання вимог законодавства, напряму чи опосередковано пов’язаного із поповненням державної скарбниці, є обов’язком кожного платника податків", – наголошується у повідомленні.

Як повідомлялося, раніше Державна податкова служба попередила, що підприємці, які мають інтернет-магазини у Facebook чи Instagram, повинні офіційно зареєструвати свій бізнес та сплачувати податки. Водночас податківці наголошували, що приймати платежі на банківські картки фізичних осіб заборонено.

Лише у вересні правоохоронці викрили незаконний бізнес в Івано-Франківській, Хмельницькій, Дніпропетровській, Кіровоградській, Сумській, Вінницькій, Чернігівській області та у Києві.

Топ коментарі
+27
Вже Казначеев опустився до продавців трусов на олх…

Це вже дно? Че ще ні?
показати весь коментар
03.01.2024 16:35
+25
з якого дива це ??? у бені к., ахметки, пінчука та інших олігархів пільги, практично власний уряд, відповідно гроші в офшорах !!! а простому підприємцю що не можна не сплатити в дірявий бюджет декілька сот гривень ???
показати весь коментар
03.01.2024 16:41
+22
А суб'єкта на призвіще гєтьманцєв не хочуть перевірити?
показати весь коментар
03.01.2024 16:46
Коментувати
Сортувати:
"... необхідність застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій ..."

Не "та" , а "або"
показати весь коментар
03.01.2024 16:35 Відповісти
гадаю, все ж та.. щоб усі приватні екваєри підзаробили...
показати весь коментар
03.01.2024 20:42 Відповісти
Вже Казначеев опустився до продавців трусов на олх…

Це вже дно? Че ще ні?
показати весь коментар
03.01.2024 16:35 Відповісти
То вже перемога з корупцією
показати весь коментар
05.01.2024 11:37 Відповісти
Хитрожопими з OLX вже давно треба було зайнятися.
показати весь коментар
03.01.2024 16:36 Відповісти
з якого дива це ??? у бені к., ахметки, пінчука та інших олігархів пільги, практично власний уряд, відповідно гроші в офшорах !!! а простому підприємцю що не можна не сплатити в дірявий бюджет декілька сот гривень ???
показати весь коментар
03.01.2024 16:41 Відповісти
Так олігархів можна на пальцях перерахувати і на армію з них можна бабла постригти. А хитрожопих підприємців сотні тисяч і кожен хоче мимо каси. Оформляють працівників на мінімалку, а деяких взагалі без оформлення тримають. Знаю я таких, мають магазини і на одну ІР адерсу куча підприємств зареєстрована, а коли податкова це прочухала то вони хочуть ще щоб в їх магазинах на кожній касі була інша динамічна ІР. Хто розуміється на цьому то мене зрозуміє про що я.
показати весь коментар
03.01.2024 17:20 Відповісти
дядьку я розуміюсь, в нас за роки незалежності, більшість податківці та СБУ мільйонери бо для них головне це зелене світло від держави на команду фас, а потім вони полюють не на користь держави а на свій карман, знаходячи, або висасуючи з пальця порушення і вимагають за це хабарь при цьому методи аналогічні аля гетьманцев блокування роботи підприемства. Або плати мені і зараз або судись у продажних судах роками і при цьоми ходи голодний бо твої счета закриють.
показати весь коментар
03.01.2024 18:51 Відповісти
Ти мабуть розумієшся як податки не платити. А якщо ти хитриш то на тебе й СБУ насилають бо знають шо ти на гачку сидиш. А якби ти сплачував податки чесно та й не було б тебе за шо тримати. Але ж ти думаєш по іншому. Ти думаєш шо якщо ти підприємець то ти обов'язково повинен їздити на авто за мільйони, жити в шикарному будинку чи квартирі, відпочивати добре, забезпечувати своє сімейство краще ніж інші прості люди, а роботяга нехай за мінімалку на тебе горба гне. Ну дасиш йому там в конверті якусь премію на свято. А якщо ти сплатиш всі податки то будеш їздити на авто не за мільйони, а за пару сотень тисяч, відпочиватимеш в Одесі, житимеш в звичайній квартирі та т.і. Але ж ти так не хочеш, ти хочеш бути крутяком-підприємцем, а тому не хочеш сплачувати податки. От так ми і живемо. Підприємці ховаються від податків, роботяги ледве кінці з кінцями зводять, а на цьому всьому паразитує влада і силовики. Я доходчиво АбІсніл?
показати весь коментар
03.01.2024 19:28 Відповісти
А ти так все добре знаеш тоді відповіси, звідки в нас стільки багатих податківців, СБУ, прокурорів, які працюють на держ окладах. А нажаль судитись з ними, хоч вони кажуть на чоре біле і навпаки пересічному громадянину це самогубство. Якщо вони Червінського, заслуги якого перед державою очевидні засодили до вязниці. І ще, раз ти такий вумний, ти знаеш що в 90 роки податки були під 100% і як?
показати весь коментар
03.01.2024 19:41 Відповісти
Шо ти знаєш про Червінського? Звідки ти можеш щось знати якщо ти трусами торгуєш? Ну це я так, приміром сказав. Друге, до чого тут 90-і? Ти хоч себе і позиціонуєш як підприємець, але нічого з вищесказаного мною і не зрозумів. Я описав причину чому у нас багато багатих податківців, сбушників, прокурорів та іншої 3,14здоти. Через таких як ти, які думають так я описав. Ви не хочете платити податки, цим користуються ублюдки, а ви замість того, щоб боротись з цим лайном платите їм хабарі. Чи ви думаєте хтось за вас буде з ними боротись? Держава це всі ми. Які ми така й держава. Хто наплодив стільки підарасів у владі? Ми всі й наплодили їх починаючи з 90-х. Влада жила собі окремо, а народ окремо. Хто сильніший той і овець стриже. Тепер маємо те що маємо. Того й ***** наважився напасти. А будували б державу починаючи з 1991-го, а не ділили заводи-пароходи, а влада не загравали б з кацапами на торгівлі газом та нафтою то і війни б не було. Тепер заглядаємо заходу в рота коли дадуть зброю та гроші на війну та на пенсії і шукаємо винних. Ми всі винні. Вийдем на Майдан, виженемо одних і порозходились, думаємо шо воно само все наладиться. А вибираємо то комуняку то зека то клована.
показати весь коментар
03.01.2024 20:00 Відповісти
Ось тобі свіжий приклад. ХАтел деньжат пА льоХкАму срубіть, а правоАхАронЄц тут как тут. Ти мутиш і тебе мутять.
показати весь коментар
03.01.2024 20:27 Відповісти
А напиши гандон чим ти все життя займаєся (крім піздєжа), і чи створив ти за своє пролєтарське життя хоч одне робоче місце?
показати весь коментар
04.01.2024 10:13 Відповісти
Для тебе ушльопок особисто розкажу. Пропрацював 45 років інженером. Зних 20 років навчав таких дебілів як ти. Зараз мені 65, переніс вже інсульт і інфаркт. По два рази на рік лежу в кардіології підтримуюсь. Робочих місць ні одного не створив тому, що все життя працював на підприємствах. Це погано? Чи ти тупе створіння думаєш шо тільки підприємці повинні бути? Шо ж ти курва робив би без інженерів, які своїми мізками та руками роблять щоб все крутилось та працювало?
показати весь коментар
04.01.2024 10:31 Відповісти
А, ну то питання нема. Пролетаріат завжди думає однаково "я в болоті і ти будь в болоті, а ні, то розкукркулимо! За СРСР, за Брежнєва, егегей"
показати весь коментар
05.01.2024 04:37 Відповісти
До чого тут пролетаріат? Ти дебільне хоч знаєш шо таке пролетаріат? Візьми хоч на крайняк Вікіпедію відкрий та почитай. Якщо доживеш до пенсії може тоді й зрозумієш... Хоча навряд чи... Скоріш за все і не доживаеш і не зрозумієш...
показати весь коментар
05.01.2024 09:29 Відповісти
Ото такі довбойоби совкові інженери напроєктували люків на дорогах як бик нассяв ,тому краще не хизуйся цим ))
показати весь коментар
05.01.2024 11:40 Відповісти
Так напроектуй краще. Чи тільки аби по3,14здіти?
показати весь коментар
05.01.2024 13:28 Відповісти
Запам'ятайте - закон, війна та податки для бідних а пільги, привілеї та дохід для багатих
Запам'ятали? Не переплутайте!
показати весь коментар
05.01.2024 17:48 Відповісти
А где то тихо поскуливает кровосись.
показати весь коментар
03.01.2024 16:40 Відповісти
Він заграніШний віскарик потягує десь в підомсков'ї... Накрав з синочком стільки шо ще правнукам хватить...
показати весь коментар
03.01.2024 17:22 Відповісти
Але ж ти продовжуєш агітувати платити податки, шоб кровосісям було шо розкрадати!
показати весь коментар
04.01.2024 10:16 Відповісти
НєКуй кровосісь, зеків, клованів у владу вибирати. А податки треба платити, це правда.
показати весь коментар
04.01.2024 10:26 Відповісти
бабла нема майже зовсім, будуть в кишені лізти скрізь.
показати весь коментар
03.01.2024 16:41 Відповісти
До речі, «Державна податкова служба України» е….не Державним органом (?!).

Воно мае статус звичайного приватного бізнесу з назвою

» Державна податкова служба украіни»
та внесено до Реестру - мае номер регістрації як усі інші.
Про це було відео у ютюбі. Автор відео задае питання:

так куди ми всі сплачуємо податки?
На державний разунок?
чи в офшор?
показати весь коментар
03.01.2024 16:45 Відповісти
Тримай букву "є", не дякуй.
показати весь коментар
03.01.2024 17:47 Відповісти
ти взагалі зрозумів, що ти написав, а взагалі, що мелють оті дурні? з таким же успіхом можна те саме сказати і про податову службу США, чи будь якої країни. те, що вони мелють це тупа провокація розрахована на дебілів.
показати весь коментар
03.01.2024 18:06 Відповісти
Цікаво, що ФРС США належить 12 резервним банкам заснованим Конгресом ,але зареєстровані як приватні корпорації )
показати весь коментар
03.01.2024 22:07 Відповісти
і правління банку федерального резерву незалежне від гілок влади
президент може висунути свого кандидата але не завжди
Байден залишив трампівського призначенця бо працює дійсно непогано
показати весь коментар
04.01.2024 00:11 Відповісти
це їх особливості правового регулювання, а не як у нас вручну, але я про податкову писав, а не нацбанк.
показати весь коментар
04.01.2024 12:14 Відповісти
Тіки недавна вийшла стаття у тексти.уа про небезпеку телегі анонімов де іде активна пропоганда проти украіни,яка підконтрольна фсб і там рекламується товари,сидять продавці но влада дивним чином їх не помічає.
показати весь коментар
03.01.2024 16:46 Відповісти
Відʼєбіться від продавців! "Влада" їх ***** не помічає!

Ти ********* до того - шо сраного шурупа не зможеш купити, бо продавців не буде!

За кожною парою трусів будеш ганяти в Кетай
показати весь коментар
04.01.2024 10:18 Відповісти
А суб'єкта на призвіще гєтьманцєв не хочуть перевірити?
показати весь коментар
03.01.2024 16:46 Відповісти
ВОРон ВОРону глаз не выклюнет.
показати весь коментар
03.01.2024 17:03 Відповісти
Бабці з часником та в'язаними шкарпетками в підземних переходах закінчились вже?
показати весь коментар
03.01.2024 16:47 Відповісти
Та ні, але вже й на навчальні курси їх позаписували, та з ПРРО ніяк подружити не можуть...
показати весь коментар
03.01.2024 20:45 Відповісти
Що, тепер й продати собаку для оплати ЖКХ не вийде?!!
показати весь коментар
03.01.2024 16:48 Відповісти
Продал собаку получи повестку.
показати весь коментар
03.01.2024 17:08 Відповісти
Продавати країну і вигідніше, і безпечніше
показати весь коментар
03.01.2024 18:55 Відповісти
А може краще поцікавитися тими, хто продає американські або німецькі аптечки десятками и сотнями одиниць?....правда, тоді можна вийти на цікавих людей, які скажуть, що безпечніше перевіряти мопеди...
показати весь коментар
03.01.2024 16:48 Відповісти
Азаров, вернись!

показати весь коментар
03.01.2024 16:56 Відповісти
Так, хай повертається! Особисто поріжу його не лєнточки, привселюдно!
показати весь коментар
04.01.2024 10:20 Відповісти
А яка розрахункова операція при оплаті на карту безготівкою? Там що, еквайринг, оплата прямо через сайт? І нема санкцій, якщо приймати платежі за отримання коштів на НЕпідприємницький рахунок. Багато років у цій сфері відпрацював
показати весь коментар
03.01.2024 16:59 Відповісти
Так это-же ЗЕбанутая срань, они круглые неизлечимые идиоты. ДО перемогы ЗЕли эти деляги мелочь по карманам тырили, а теперь , получили важные посты, но умишка не прибавилось. Вот и пробуют привычными методами работать.
показати весь коментар
03.01.2024 17:08 Відповісти
У нас все делается через одно место.
Например, у ФОП есть счёт, но нет такой карты для фоп, на которую можно без проблем принимать платежи.
Получается что мелкому бизнесу дают счёт, а его клиенты расплачиваются с помощью платежных карт. И тут на этой почве появляются всякие rozetkapay, novapay, которые дерут с предпринимателей бешенные проценты за перевод денег от клиента на счёт продавца (ещё и с клиента дерут при наложке). Например, у новапей (структура новой почты) максимальный тариф на перевод 3,65% от суммы. Если я наложкой продаю товар за 10к, то комиссия составит 365 грн. При этом техническая себестоимость транзакции для 100 грн и 10к грн будет одинаковой. Вот так вот крупные рыбы поедают мелких.
показати весь коментар
03.01.2024 19:08 Відповісти
Ну взагалі-то клієнт може вам напряму зі своєї карти перерахувати на ваш розрахунковий рахунок підприємця а з Нової Пошти взагалі просто клієнт оплачує комісію за переказ коштів якщо не хоче хай платить на карту
показати весь коментар
04.01.2024 02:06 Відповісти
Це все ясно. Питання в тому, де там порушення п. 1 ст. 3 Закону про РРО? Ця норма зобовязує проводити через РРО (касовий апарат) лише розрахункові операції. Тобто згідно ст. 2 того ж Закону або оплату готівкою, або оплату із застосуванням еквайрингу (звичайного або інтернетного) - саме до еквайрга. Тобто при торгівлі на ОЛХ це неможливо, бо неможливо оплатити товар прямо на ОЛХ. Там можна тільки оформити замовлення. А оплата буде або наложкою, або на картку. В обох випадках до продавця товару готівка не заходить і еквайром він не є
показати весь коментар
04.01.2024 09:12 Відповісти
паразитам-мародерам-корупціонерам податківцям треба ганятися не за тими, хто хоча б щось робить-рухається (принаймні не у першу чергу), а за тими, хто постійно неслабі, невідомого походження, гроші витрачає..
- буде і дешевше і раціональніше настільки, що з вивільнених, зайвих молодих рожевощоких бичків-лобуряк притомна податкова могла б зібрати кілька бригад на фронт..
у тих же податківців чи чиновників-судлів-депутан-дермаків-татарових, умовно, зряплата - 1000, а живуть на усі 100500 - і норм, і ніхто питань навіть не задає
показати весь коментар
03.01.2024 17:09 Відповісти
Краще взялися б ретельно перевіряти імпортерів польсського лайна, яке заповнило полиці наших маркетів!
показати весь коментар
03.01.2024 17:09 Відповісти
Там не все так просто-дуже багато товару перевозять учасники "малого прикордонного руху".
показати весь коментар
03.01.2024 17:58 Відповісти
якщо немає свого або воно дороге, то заповнюється дешевшим імпортом. але тут і в іншому проблема, свого немає, бо як тільки почнеш працювати, то всякі хєрманцеви і його шакали відразу кинуться щоб тебе загризти і податками задушити, у нас бізнес в Україні існує всупереч отому всьому, але терпіння у людей не безкінечне, хто не витримує просто їде з країни або все кидає. а будувати бізнес на обмані, гратись з державою, а ти впіймай не довго працює.
показати весь коментар
03.01.2024 18:23 Відповісти
Українське якраз є! просто в Україні фермери не отримують від держави 30% відшкодування від ціни, як у ляхів. Тому ціни в Україні на 30% вищі.
показати весь коментар
03.01.2024 19:07 Відповісти
Так.При вступі до ЕС поляки отримали найбільші преференції щодо сільського господарства серед іншіх кандидатів на вступ. Тому наш ринок заполонила "конкурентна" за допомогою субсидій продукція сусіда.
показати весь коментар
03.01.2024 22:12 Відповісти
та офшорів янелоха та дермака
показати весь коментар
03.01.2024 18:56 Відповісти
от токо про "лайно" не *****! якість польських продуктів вища, бо виробляється по нормам ЄС.
показати весь коментар
04.01.2024 10:23 Відповісти
показати весь коментар
03.01.2024 17:14 Відповісти
Активній член фашистской партии Италии Джанни Родари очень хороший для нас авторитет! А после повешения Муссолини - моментально стал активным членом коммунистической партии Италии!
показати весь коментар
04.01.2024 10:25 Відповісти
А я хоч щось написав про Джанні Родарі. як авторитета для України!?
Я скинув кадр радянського мультфільму та обдертих системою персонажів з цього мульфільму?
Тоді потрібно було провести лінію "зради" до логічного кінця, наприклад, що мультфільм знімався при совку режисером Борисом Дьожкіним ну і так далі. Обов'язково показати, що Дьожкін єврей і перша його дружина єврейка , а закінчити логічний ланцюжок тим, що я Амандрапапупа ворог українського народу , або на крайній випадок заклеймити мене вічною ганьбою і всім юзерам ЦН заплювати і заклювати Амандрапапупу.
Людино добра, опустися на землю, бо ти вже вже загрався в "правильного" юзера. Тьфу!🤮
показати весь коментар
04.01.2024 11:58 Відповісти
Интереско сколько особ призывного возраста забронировали себе сладкую жизнь далеко от кровавого фронта в этой замечательной проверяльщицкой конторе?
показати весь коментар
03.01.2024 18:25 Відповісти
Можна було просто законодавчо зобов'язати маркетплейси при покупці знімати пдв з продажу. І тоді буде похєр на тих нелегальних продавців
показати весь коментар
03.01.2024 18:55 Відповісти
ваші слова та Богу (недолугим законотворцям) у вуха!
показати весь коментар
03.01.2024 20:47 Відповісти
проте у нас (особливо знов, після 14-го року певного часу, точніше з 19-го) не прийнято спрощувати...
показати весь коментар
03.01.2024 20:49 Відповісти
та як "похер", ваші ж права відстоююють!!! вам же необхідний чек!!! хочаб на імейл (пароля від якого ви й не пам'ятаєте) чи в якомусь додатку, що у вас навіть не встановлений... але то дійсно "похер", головне, що екваєр має свою комісію!
показати весь коментар
03.01.2024 20:51 Відповісти
мені потрібен товар а не "чек"
показати весь коментар
04.01.2024 10:27 Відповісти
"при покупці знімати пдв з продажу" - бо бєдному Ахмєткє вже нема шо відшкодовувати, так? мільярди розпижжуються щорічно, а дурні пролєтарії волають "ТРЕБА БІЛЬШЕ ПЛАТКІВ"! шо ж ви за довбойоби клінічні?
показати весь коментар
04.01.2024 10:29 Відповісти
"клінічний" ти сам, бо бюджет нізвідки не береться..
що хтось вкраде, то одне питання, а податки повинні бути. Обгрунтовані та справедливо вираховані щодо об'ємів доходу.
показати весь коментар
04.01.2024 21:19 Відповісти
Гривня падає який тиждень, борг росте кожен місяць. Все що надають партнери одразу розкрадається. По прогнозам до осені пенсій не буде.
показати весь коментар
03.01.2024 19:06 Відповісти
Це яка спроба? Десята?
Скільки можна при"уркам пояснювати що вживані товари вже обкладались митом.
І *****, шукайте гусей в інших кутках.
Може айтівцям ще на ноги бетон заляйте?
Мздушникі безтолкові!!!
показати весь коментар
03.01.2024 20:54 Відповісти
ЛОХ сайт вони не перевірять, бо він тупо нормально не відкривається )))
показати весь коментар
03.01.2024 21:25 Відповісти
100%. У них баг у фільтрах, який вони вже багато років не можуть пофіксити.
показати весь коментар
04.01.2024 08:06 Відповісти
Податкова - це зрадники, антиукраїнці.. вони багато зробили для того, щоб почалася війна.. на їх руках в тому числі кров українців..
показати весь коментар
03.01.2024 23:32 Відповісти
Зе влада циркачить, крадуть гуманітарку ешелонами у Запоріжжі, чи крадуть у ЗСУ по 30 млрд гривень - то нормально, а часники мопедамми на OLX неправильно торгують то злочин великий.
показати весь коментар
04.01.2024 02:48 Відповісти
Повний відкат в совок по всіх пунктах. Назад на базари, в готівку, в підпілля.
показати весь коментар
04.01.2024 04:53 Відповісти
Податкова продаж мопеду без чеку **** зафіксувала а то що Макдональдс Україна платить більше податків!!! ніж ахметівська Запоріжсталь їх не цікавить
показати весь коментар
04.01.2024 06:50 Відповісти
Запоріжсталь функціонує?
показати весь коментар
04.01.2024 21:24 Відповісти
макдональдс працює, а ахметов дрочить на русскій мір
показати весь коментар
05.01.2024 08:25 Відповісти
Цікаво буде глянути на результати таких перевірок.
показати весь коментар
04.01.2024 07:24 Відповісти