1221 відвідувач онлайн
4 147 63

Держстат оцінив зростання ВВП України у другому кварталі у 19,5%. ІНФОГРАФІКА

деньги,ввп,гроші

Реальний ВВП України у другому кварталі 2023 року збільшився на 19,5% порівняно з другим кварталом минулого року.

Про це повідомила Державна служба статистики.

"Реальний ВВП у другому кварталі 2023 року збільшився порівняно з попереднім кварталом на 0,8% (з урахуванням сезонного фактору), а порівняно з другим кварталом 2022 року – на 19,5%", – сказано в повідомленні.

Держстат оцінив зростання ВВП України у другому кварталі у 19,5% 01

Реальний ВВП – це ВВП у постійних цінах, тобто у цінах базового року, з яким проводиться порівняння. Базовий рік орган статистики визначає самостійно. Реальний ВВП розраховується як відношення номінального ВВП до індексу цін.

Раніше повідомлялося, що Мінекономіки цього року прогнозує зростання ВВП України до 4%.

До того інвестиційна компанія Dragon Capital знову підвищила прогноз зростання реального ВВП України на 2023 рік – до 4,5% порівняно з червневим прогнозом 3%, тоді як ще у квітні компанія допускала спад на 0,5%. 

Топ коментарі
+10
Кредитів рекордно набрали - ВВП зріс, це економіка Боневтіка. Пом'ятаєте як Гончарук казав про Боневтіка - що в нього, мовляв, "примітивне розуміння економічних процесів - і йому треба пояснювати їх". Ще питання є чому ВВП зріс в Боневтіка?
показати весь коментар
22.09.2023 17:16
+6
**** тут оцінювати
якесь живаго скиздило 150 ярдів
якесь бєня 150
яник 160
кучма з пінчуком 250
це лиш алігархи та прези і те що нам частково відомо
а ділки по рангу молодші?????
по 1 по 5 ярдів...
але їх докуя...
а місцеві чиновники, їх підлеглі?????
хай по 20-100 лямів, а їх не докуя а докуїще!!!!
а митниця по 300 ярдів в рік
то є ще один бюджет України....
от Вам і економіка України яку вище перераховані маю в усі дирки.....
і чому нас не беруть в НАТО та в ЄВРОПУ??????
показати весь коментар
22.09.2023 17:23
+4
"Гривні доплачують"? А ти шукаєш додаткі гривні? То не твоє, лижи дупу Боневтіку безкоштовно без гривень 🤣
показати весь коментар
22.09.2023 17:35
Коментувати
Сортувати:
Це добре.Київ ожив,це видно,просто відчувається пожвавлення.Рік тому невесело було в цьому плані
показати весь коментар
22.09.2023 17:14 Відповісти
було норм - чисті пусті вулиці, не було корок на дорогах, натовпу в магазах, бухих підлітків на Подолі скрізь.... тобто кому що потрібно
показати весь коментар
22.09.2023 18:07 Відповісти
Треба переїхати в місто поменьше, а не страждати.
показати весь коментар
23.09.2023 04:01 Відповісти
Кредитів рекордно набрали - ВВП зріс, це економіка Боневтіка. Пом'ятаєте як Гончарук казав про Боневтіка - що в нього, мовляв, "примітивне розуміння економічних процесів - і йому треба пояснювати їх". Ще питання є чому ВВП зріс в Боневтіка?
показати весь коментар
22.09.2023 17:16 Відповісти
Так,але й люди немало витрачають.
показати весь коментар
22.09.2023 17:20 Відповісти
НЕ ТАК!
ВВП - це те шо ВИРОБИЛИ всередині країни.
вони маніпулюють.
ну чо ви в самім ділі підтримуєте ЯВНЕ я не знаю навіть шо... це якийсь жах, такого і комуністи не робили.
показати весь коментар
22.09.2023 17:42 Відповісти
Я не економіст,я говорю про видимі зрушення в бізнесі.
показати весь коментар
22.09.2023 17:46 Відповісти
"видимі зрушення", вибач, вимірюються чимось іншим, аніж, при всій повазі, твоїм оком, або фразою "о, щас болєє кручє чєм тогда шо било болєє лєгчє"

я то тільки "за", але просто ..... настільки ненавиджу маніпуляції і т.д., шо навіть атеїст, бо "всігда за правду".
до речі саме так. не виправдовуй козлів! ну вони тупо маніпулюють - тобі треба воно - підтримувати явних брехунів?
ну я ще зрозумію якщо то є за гроші. але є і купа "корисних ідіотів".
показати весь коментар
22.09.2023 17:51 Відповісти
Ботам за кожного боневтіка по гривні доплачують?
показати весь коментар
22.09.2023 17:27 Відповісти
"Гривні доплачують"? А ти шукаєш додаткі гривні? То не твоє, лижи дупу Боневтіку безкоштовно без гривень 🤣
показати весь коментар
22.09.2023 17:35 Відповісти
Це саме ті 19,5 відсотків, які податкова хоче здерти з волонтерства?
показати весь коментар
22.09.2023 19:28 Відповісти
**** тут оцінювати
якесь живаго скиздило 150 ярдів
якесь бєня 150
яник 160
кучма з пінчуком 250
це лиш алігархи та прези і те що нам частково відомо
а ділки по рангу молодші?????
по 1 по 5 ярдів...
але їх докуя...
а місцеві чиновники, їх підлеглі?????
хай по 20-100 лямів, а їх не докуя а докуїще!!!!
а митниця по 300 ярдів в рік
то є ще один бюджет України....
от Вам і економіка України яку вище перераховані маю в усі дирки.....
і чому нас не беруть в НАТО та в ЄВРОПУ??????
показати весь коментар
22.09.2023 17:23 Відповісти
дебилов, голосующих за ЗЕшибись, возьмут только в цирк
показати весь коментар
23.09.2023 08:53 Відповісти
цих дибілів з держстату треба гнати з роботи сраним віником, бо підрахунок ведуть в грн. , а гривня впала на 30% після 2го кв 2022. Тобто насправді маємо падіння на 10% мінімум
показати весь коментар
22.09.2023 17:25 Відповісти
Мова про реальний ВВП, з поправкою на інфляцію
показати весь коментар
22.09.2023 17:28 Відповісти
Реальний ВВП - це ВВП у постійних цінах, тобто у цінах базового року, з яким проводиться порівняння.

Як же бісить це... вилізло опудало і не розбираючись в темі почало називати спеціалістів дебілам. Ви взагалі вмієте не давати свою експерДну оцінку по питанням, які ви взагалі не шарите?
показати весь коментар
22.09.2023 17:29 Відповісти
Нігуясобі! А якшо рахувати від дна то взагалі 60% зростання! Від стабільності до добробуту!
показати весь коментар
22.09.2023 17:31 Відповісти
ще одне опудало, ви розумієте термін по відношенню до минулого року? Наприклад ВВП 3-го кварталу 2023 року до ВВП 3-го кварталу 2022 року. Воно не рахується по всьому проміжку, а лише між фіксованими точками.

Це бл*ть не графіки рейтингу партій, де можна було одне число відмінусувати до іншого. ****, якщо тупий, МОВЧИ. Ви ж самі біситесь, коли якийсь дебіл публічно несе ахінею і це шкодить країні.

НУ ТАК **** САМ ПЕРЕСТАНЬ. Бо якщо не дай бог тебе оберуть кудись, ти ж продовжиш таку маячню нести! Навчи себе не нести х**ню, починати треба з себе.
показати весь коментар
22.09.2023 17:36 Відповісти
Мова як раз і йде про виробництво, в третьому кварталі цього року виробництво вище ніж в третьому кварталі 22року
показати весь коментар
22.09.2023 18:41 Відповісти
Не шамкай !
Розрахунки Держстату, зазвичай, базуються на звітних даних підприємств.
показати весь коментар
22.09.2023 19:01 Відповісти
Ти шо, дебіле, рахувати не вмієш? Знизу - мінус 39,6, зверху плюс 19,5. Амплітуда виходить майже 60. Де вас таких дегенератів народжують?
показати весь коментар
22.09.2023 22:15 Відповісти
Реальний ВВП, ге ж..
"Шаанди, полниє рєалій"...
показати весь коментар
22.09.2023 17:36 Відповісти
Шаланди
показати весь коментар
22.09.2023 17:49 Відповісти
Реальний ВВП - це ВВП у постійних цінах, тобто у цінах базового року, з яким проводиться порівняння. Базовий рік орган статистики визначає самостійно. Реальний ВВП розраховується як відношення номінального ВВП до індексу цін. Джерело: https://biz.censor.net/n3445099\\\\\\\\\\

ну це як в Китаї - сказана планка 4% - вбийся(строй город, а потім його зносИ) - але дай бажаний процент.
а тут......
ну, слово "клоуни" тут не те.
Гетьманцев = Крут. ггггг, реально, шо за брєд?????
(хто незгоден = повістка(Арахамія це знає?))
шо за прикол ми тільки що з вами прочитали?
ну добре хоча б не 146%
точно у нас полу-шенко, напів-путін, або Зерматаров таке пише. Татаромак? - Заберіть Зелю від Фейсбуку Мінекономіки, або там кіт упав на клавіатуру?
шо ви несете?
ну, може як завжди, хтось наср. в штани вам, як Рєзнікоффу нанесли яєць?
шо ви мля несете, це шо за цифри???
якийсь коматоз - шо там наобіцяла "нашефсьо"? у Вашингтоні??
звідки така х...... о г*споди!!!!
показати весь коментар
22.09.2023 17:38 Відповісти
Насправді цифри в розрахунку нескладні, порівнянно з вищою математикою, але потребуть теоретичної підготовки, чи уявлення про предмет дослідження.
показати весь коментар
22.09.2023 19:03 Відповісти
послухай.
просто лЮбе таке "вичисляння" ВВП країни шо дає більше, ну, там шо ти привів - це тупо..... о.. О! колись був фільм - Мабуть б*ги з.їхали з глузду - оце вам.
просто шоб не .....здіти за то шо ВВП тупо може "внізапно" само своїми внутр. силами здійнятись туди де ви повідомляти готів-поготів з готами, готівлящимись повідомити ще більше
показати весь коментар
22.09.2023 19:12 Відповісти
ти, як завжди, повний протесту.

Яке "внізапно" ? Відновлення економіки, це якесь унікальне явище в історії ??

На прикладі "Ашана". У 2022 р. був період, коли зменшився асортимент, писали з-за логістики.
Зараз вже людей не вистачає все це купувати.

Ще раз. Розрахунки Держстату базуються на звітних даних підприємств. Навіть якщо буде 15-18 % це кардинально тебе заспокоїть ??
показати весь коментар
23.09.2023 12:08 Відповісти
ти в курсі на "чому" базуються "розрахунки держстату"?
м?
вибори близько, .... шан.пан.Маск.
мля, п.ята частина населення.... скажімо так, вже не бере участь у торгівельно-грошових відносинах, і тут - РАПТОМ - УРА! - почті 20% плюсу до ВВП.... слухай, тобі самому з себе не смішно?
підійди до дзеркала і скажи - "я люблю підлизувать єрмако-зелену жёппу"
думав шо ти немного адекватніший((((
хм., колись думав те ж саме про наприклад, т.з. "віруючих".
показати весь коментар
23.09.2023 12:48 Відповісти
Розрахунки Держстату базуються на звітних даних підприємств.

Вибори ще далеко. Що таке фальш-старт знаєш ??

Порівнюють квартал до квартала. У ІІ кв. 2022 р. народ вже рвонув хто куди. Тепер вже частина
повернулася.

Дуже часто згадуєш про "підлизування" - мабуть мрієш ?? Це не до мене. І припини бухати.
показати весь коментар
23.09.2023 14:27 Відповісти
я кажу шо напр. є такий собі Татаров - ок?
ну так ось, я ці "звіти" в гробу Єрмака бачив.
якого окуня ти сперечаєшся з завідомо "подозрілими" цифрами, висраними явно перед майбутніми "виборами"?
судячи по істериці - "маск" реально тобі імпонує, по любові до лаптів.
йди, шолі, пару раз до Антиколорадоса напиши шо ЗХеля - не чо*т.
я то сам маю свою думку. і вона така - 45°10'43,39″ с. ш., 30°55'30,54
як і у Антиколорадоса.
показати весь коментар
23.09.2023 15:11 Відповісти
1. Розрахунки Держстату базуються на звітних даних підприємств. Не одного, не двух,- багатьох.

Чувак, є державні статистичні спостереження. Різної тематики. В них приймають участь багато підприємств, установ та організацій.

2. Вибори ще далеко.
показати весь коментар
23.09.2023 18:21 Відповісти
смішно.
Тартаров в норм. країні вже би сидів(він би і на 10% не натворив такого), але тут - (суворо!) - згІдно закону про президентА, президенТ має право блаблабла(тіпа наплодити тисячу "офісних" "робітників") - так точно, згідно з законів - тібі пишуть, кхм, кх-кх, ху....... ну, не те що радісно б інвестори хотіли, а те що для бидла круто - дайош 20%, - інвестори мали бігти сюди, правда? проте плюються чомусь.
ти сам то в курсі, повторю, шо реальний ріст-зростання ВВП в 4% - це напр. мрія Японії?
"розрахунки" такі - це стаття. але походу держстатівці щось знають(бути керівником області в губерніі Рашки - краще посадки в тюрму Америкашки?)
ти просто як як - подивись на цифру 20% і так само скажи - WAT? wtf mlya?
як кажуть - бреши так шоб це вважали за правду, бо - "Ну неможливо ж шоб ОТАК брехали, значить прав.да"
показати весь коментар
29.09.2023 16:22 Відповісти
держстатівці щось знають - велика буржуінська таємниця !!

Третій раз пишу - розрахунки Держстату базуються на звітних даних підприємств. Не одного, не двух,- багатьох. По всій країні. Ти чув про релокацію ? Компанія Ахметова примудряється випускати вугільні комбайни (пофарбовані у білий колір - піжони! ).

Навіть якщо буде 15-18 % це кардинально тебе заспокоїть ??

4% відсотка річного росту - це можливо !
показати весь коментар
29.09.2023 18:05 Відповісти
ти вроді ж писав - 20%
ВВП.
чому я і почав - "хоча б поржати" і - "вони тобі напишуть" і "а чий ви козачок".
я ж пишу тобі - ти бачиш шо творять - ... ну ок, навіть зараз з т.з. "розмінуванням".
а тепер - уяви ролик, бо впадлу шукати - Кручу-верчу, вкотре провести по губам идиотов - хочу.
вот, ибо даже про 2% роста ВВП реального, то я бі и то .... ну, поаплодировал бі єтим .. скажем так, 321 людям, правда тупо - ягодицами - єто просто встать, проржаться и присесть вна кресло.

шит, не переключил єто. ну и побоку, зато от "души(ее нету, никто не доказал и блаблабла) " - че ті такое то несешь то? скоро День Обиду шашлики шоле иди переверни, а то завонялись поди.
показати весь коментар
29.09.2023 18:18 Відповісти
приклад навпаки, може до тебе дійде

За підсумками першого півріччя видобуток блакитного палива "Газпромом" склав 179,45 млрд кубометрів, повідомила компанія у щоквартальному звіті. Порівняно з тим же періодом 2022 року обсяги впали на 25%, а якщо порівнювати з довоєнним періодом - завалились більше ніж на третину і ця тенденція набирає швидкості.
показати весь коментар
30.09.2023 11:25 Відповісти
показати весь коментар
22.09.2023 17:57 Відповісти
Я конечно не экономист, почитал коменты выше и понял что сравниваются 2 квартала предыдущего и текущего года.
Возможно такие методы применяются, НО на более стабильных дистанциях и в твердой валюте.
А у нас война, падение гривны, разрушение предприятий и миграция бизнеса за границу. Как в таких условиях можно проводить сравнение? Это фикция.
показати весь коментар
22.09.2023 18:14 Відповісти
Це не фікція, а відображення реальності у цифрах. ВВП - валовий внутрішній продукт, скільки продукції і послуг виробила і надала економіка.

У ІІ кв. 2022 р. його розмір був такий, у ІІ кв. 2023 р. став на 19 % більший.
У минулому році почалася війна, все впало. У 2023 р. рашистів погнали і виробницто виросло.
показати весь коментар
22.09.2023 19:09 Відповісти
Знайшли з чим порівнювати якщо другий квартал минулого року був найбільш провальний тому що вся єкономіка рухнула і ще не встигла якось прилаштуватися до нових реалій.
Це мені нагадує славнозвісну статистику радянських часів. Тоді любили порівнювати економічний розвиток та випуск продукції з 1913 роком. Результати так виглядали дуже вражаюче, особливо в тих галузях які у 1913-му році тільки зароджувались.
показати весь коментар
22.09.2023 18:34 Відповісти
"... -- ето ровно в 740 раз больше газових пліт, чєм било во всьом нашем городє в 1913 году."
показати весь коментар
22.09.2023 19:08 Відповісти
У структуру ВВП входить також роздрібна торгівля, оплата праці, а вони значною мірою залежить від фінансових надходжень із-за кордону.За даними міністра економіки на 20 липня "ми вже отримали 23,648 мільярда доларів до кінця року планова цифра в нас - 42,4 мільярда." А за даними Держстату за 2021 рік "серед секторів найбільшу частку української економіки складає гуртова та роздрібна торгівля (13,8%), сільське/лісове/рибне господарство (10,6%) та переробна промисловість (10,3%). Ще 6,7% принесла добувна промисловість і розроблення кар'єрів."

Так що Mario Balotelli правий.
показати весь коментар
22.09.2023 18:36 Відповісти
Поскільки порівнюють з показниками минулого року - то природньо , що буде ріст
показати весь коментар
22.09.2023 18:41 Відповісти
Так. От цей процес цифри Держстату і показують.
показати весь коментар
22.09.2023 19:11 Відповісти
Та слабо. Он самокатчик давав зростання 40% за рік. Кому вони оце лайно втирають.
показати весь коментар
22.09.2023 19:01 Відповісти
ребят - походу наш на сайті "маск13" - зламався.
якого хріна він підплавлює недостатню підвареність Мін-фіну.... - не розумію.
може просто ненавидить "шви" і любить "болгарку", тобто хоче послом в Болгарію?
ну все норм, просто - ... ну, не знаю, любить наше то міністерство і ось тобі. ну і хусь нім, ой, хай щастить.
показати весь коментар
22.09.2023 19:18 Відповісти
ти у своєму репертуарі, піди похмелись
показати весь коментар
23.09.2023 12:11 Відповісти
я ніколи не відмовлюсь від поглядів - ненависть до совка\до дебілів\до підлиз
ну там більше, наприклад до товариша Мгумабнту Мгамбети з Нігерії - він ненавидить левів.

так от - ти задУрно так вилизуєш ЯВНО єрмаківську маячню про зростання ВВП?
чувак, так при РЕАЛЬНИХ таких показниках - ти в під.їзді своєї хрущоби будеш наблюдати або спостерігати - лімузини з бізнесменами котрі записались в чергу в Мінфін шоб СЮДИ інвестувати.
до речі, ти читав як Маск назвав свою личинку?
шото тіпа Механікус історикус.
так шо.... я то як ти сказав, може і пох, шо там написав ви?, але ти по розуму - неделеко від "ніка" свого і від тов. ілона(певно де генерал ФСБ) відбіг
показати весь коментар
23.09.2023 12:42 Відповісти
то я ж і написав - піди похмелись. Маячню якусь пишеш.
показати весь коментар
23.09.2023 14:29 Відповісти
Похоже аиериканская и европейская помощь у них это тоже ВВП.
показати весь коментар
22.09.2023 21:16 Відповісти
Фількина грамота для альтернативно обдарованих....
показати весь коментар
22.09.2023 21:34 Відповісти
Може це ОПна шобла на чолі з нелохом почала легально податки сплачувати?
показати весь коментар
23.09.2023 11:55 Відповісти
Минулого року падіння ВВП було 29,6 % , тобто падіння на третину, щоб надолужити ці втрати, при рості 3-4% потрібно 8-10 років.
Суки зі слуги займайтеся боротьбою з корупцією, а не її кришуванням
показати весь коментар
23.09.2023 12:06 Відповісти
" у % до відповідного кварталу попереднього року" - то що у нас було у ІІ кварталі 2022 р. ??
показати весь коментар
23.09.2023 12:13 Відповісти
Я це розумію, прогноз на річне зростання ВВП 4 %, а падіння було на 29% за минулий рік
показати весь коментар
23.09.2023 12:17 Відповісти
хех ... там порівнюють квартал до кварталу. Навряд чи буде коректно віднімати квартальні проценти від річних.

Крім того, показники можуть корегувати, уточнювати. Розрахунки ВВП і у мирний час були не ідеальними. А зараз тим більше.
показати весь коментар
23.09.2023 14:36 Відповісти
Панове підприємства зачиняються,а що ж росте?А я зрозумів це немає відношення до виробництва, вони порахували по витратам,а там міжнародна допомога від Заходу ось вона і є той фактор,валюта зайшла її витратили ВВП зріс)
показати весь коментар
23.09.2023 15:48 Відповісти
Совєти, про які у Зєлі солодкі спогади, так ті взагалі свої досягнення порівнювали з 1913роком..
щось зебільні економісти дермака-засланця та та його підопічного Найвеличнівшивого втрачають хватку
показати весь коментар
24.09.2023 06:36 Відповісти
"...мощно возрастаєт дєнь ото дня процент жиров у маслі. Довольні хами, ситі в них *****. " (Митець)
показати весь коментар
24.09.2023 09:21 Відповісти