2709 відвідувачів онлайн
24 840 67

Регулятор пояснив, чому мобільний зв’язок поступово зникає після відключення світла

связь,мобильный,мобильная

Національна комісія з державного регулювання у сферах електронних комунікацій пояснила, чому після вимкнення електроенергії зв’язок зникає поступово.

Про це йдеться у повідомленні регулятора у Facebook.

Після відключення світла мобільний зв'язок кілька годин працює, а доступ до мережі Інтернет працює з позначкою 4G, потім лише 3G та Інтернет 2G EDGE.

"Обладнання з якого складається базова станція мобільного зв'язку не працює без електрики. Коли електрика вимикається, сигнал слабшає, а потім узагалі зникає. Це стосується як Інтернету, так і зв’язку", – пояснюють у Нацкомісії.

Зазначається, що базові станції обладнані резервними джерелами живлення. Це акумуляторні батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до п’яти годин за умови повної зарядки. Якщо батарея витратила заряд, їй потрібен тривалий час для підзарядки.

"Суттєве навантаження на мережу зменшує термін автономної роботи. Зокрема, для забезпечення мобільного інтернету стандарту 4G базові станції використовують більше електроенергії. Тому під час блекаутів мобільні оператори відключають частину обладнання (наприклад окремі частотні діапазони або стандарти), щоб надавати пріоритет голосовим послугам зв’язку", – йдеться у повідомленні.

У Нацкомісії радять у період блекауту користуватися послугами SMS та месенджерів, які поглинають менше ресурсів, ніж мобільний інтернет. Не зловживати передачею даних: фотографії, відео, голосові повідомлення й інший "важкий" контент за таких обставин краще не передавати, краще обмежитися базовим функціоналом.

У випадку втрати зв’язку у мережі вашого оператора можна скористатися послугою національного роумінгу на мережах операторів Vodafone Ukraine, Kyivstar, lifecell та 3mob.

Топ коментарі
+21
Про дизель-генератори ці "ніщеброди" звичайно не чули. Як і про те, що зв'язок це найприорітетніша галузь під час Війни. Що далі? Не будуть вмикати сирени під час тривоги як що немає світла?!
показати весь коментар
19.12.2022 12:44
+12
Хіба ви не платите за інтернет?

Зараз реальне використання інтернету впало в рази. Вам платіжки провайдер знизив?
Ото ж! А гроші за ненадані послуги провайдеру капають.
Це як?
А от так!
Порушення прав споживачів через жлобство провайдерів - не хотять купувати акумулятори та генератори

А регулятор байки розповідає про їх важке життя
показати весь коментар
19.12.2022 15:12
+8
А грошики то по тарифу тю тю
показати весь коментар
19.12.2022 13:09
Коментувати
Сортувати:
Якби ж то поступово. В мене на роботі на Борщагівці як тільки немає світла, одразу пропадає і звязок і інтернет.
показати весь коментар
19.12.2022 12:42 Відповісти
значить економлять на акумуляторах
показати весь коментар
19.12.2022 12:56 Відповісти
акумулятори від такого життя вже помирають - на найближчій до мене вежі їх спочатку хватало на півгодини, а тепер зв'язок зникає відразу
показати весь коментар
19.12.2022 16:37 Відповісти
За два місяця відключень померли? Вірю, вірю...
показати весь коментар
19.12.2022 17:22 Відповісти
Чому немає компенсації. Інтернету нема звязко часами тоже.
показати весь коментар
19.12.2022 19:54 Відповісти
та хоча в провайдери взяли тi шроши "за вiтер", та спрямували на акумулятори. 🤨
показати весь коментар
21.12.2022 01:23 Відповісти
"...базова станція мобільного зв'язку не працює без електрики"
============================
****! а я увесь час думав що вона на темній матерії працює а не на електриці
показати весь коментар
19.12.2022 22:57 Відповісти
Про дизель-генератори ці "ніщеброди" звичайно не чули. Як і про те, що зв'язок це найприорітетніша галузь під час Війни. Що далі? Не будуть вмикати сирени під час тривоги як що немає світла?!
показати весь коментар
19.12.2022 12:44 Відповісти
акумулятор більшого обсягу, не на дві години, і то - харам

і власно кажучі нащо? ну посидить нарід без зв"язку, може за свій рахунок (тобто державний) все купе
показати весь коментар
19.12.2022 13:00 Відповісти
а що, можt свойему провайдеру задонатити щоб вiн поставив резервнi батареi на оптичну линию яка iде на село?
показати весь коментар
19.12.2022 13:18 Відповісти
вирішить питання
так і живемо
показати весь коментар
19.12.2022 13:27 Відповісти
Хіба ви не платите за інтернет?

Зараз реальне використання інтернету впало в рази. Вам платіжки провайдер знизив?
Ото ж! А гроші за ненадані послуги провайдеру капають.
Це як?
А от так!
Порушення прав споживачів через жлобство провайдерів - не хотять купувати акумулятори та генератори

А регулятор байки розповідає про їх важке життя
показати весь коментар
19.12.2022 15:12 Відповісти
А если завтра вона?

Я маю на увазі не яка вже йде з 24.02.223, а настоящую, ядерну!
Про неї на другий день від виживших взнаємо?
А по другому нікак!
Мобіли замінили газети, радіо та ТВ.

Пробзділось щось в ЗЄ-льоном королівстві !

як там в Лисого на підтяжках на "стадіон-так-стадіон" було написано?

"По..х..у..й"
(всім)
показати весь коментар
19.12.2022 15:21 Відповісти
Цікаво яка в дідька друкарня могла б працювати після ядерної війни , як і ТБ коли вся електроніка вийде з ладу ? (( Це у термінаторі всьо чотко , а у житті .... Хіросіма та Нагасакі ,були розбомблені у еру дротового зв"язку ну і як він їм допоміг ? ((
показати весь коментар
19.12.2022 16:32 Відповісти
А яким боком оптична лінія до проблем мобільного зв"язку ? (( Тут мова взагалі то про падіння потужності базових станцій , а там де оптиковолокно - проблем з інтернетом немає , провайдери вмикають резервні генератори , а чому у користувачів розуму не вистачає підключити живлення до роутера , то то вже не провайдера проблема ((
показати весь коментар
19.12.2022 16:36 Відповісти
"а чому у користувачів розуму не вистачає підключити живлення до роутера , то то вже не провайдера проблема (( "

Ти не прав. Йе два способи пiдключити оптичний iннтернет. I якщо у тебе активний а не пассивний оптичний iнтернет, то павербанк у тебе вдома на рутерi не допоможе.

Той оптичний iнтернет що у мiстaх - вiн майе батарейки та павербанки на рутерах мiж домами.

А ось коли кабель иде у село (де зараз живе 60% населення) то на село пiдходить один такий кабель, а з нього живляться пара iнших провайдерiв. I тут, навiть якщо ти даш електрику рутеру вiд павербанку, то ти все одно не отримайеш сигнал тому що на кабелi до села сигнала нема.

Рiшення у встановленнi павербанкiв на кабель що иде до села, або батарея Старлiнкiв на село и потiм роздавати зi Старлинков по хатах по трохи на кожну хату. А ось тут павербанк на рутер допоможе реально!

PS все, тепер можна перестати вводити в оману людей байками про павербанки на рутерах.

PSS цей ваш хвалений GPON - мiй провайдер теж говорить що gPON ( i я лоханувся), але батареi вiн не поставив, i толку з його gPON? (хiба що провайдер и справдi, як вiн каже, зараз екстренно проводить роботи по оснащенню линии акумуляторними батареями). 🔋➖🔋➖🔋➖🔋➖➖💻
показати весь коментар
21.12.2022 02:01 Відповісти
"А ось коли кабель иде у село (де зараз живе 60% населення) то на село пiдходить один такий кабель, а з нього живляться пара iнших провайдерiв. I тут, навiть якщо ти даш електрику рутеру вiд павербанку, то ти все одно не отримайеш сигнал тому що на кабелi до села сигнала нема."
Охолонь з двох причин -
1. Де ти ті 60 % населення по селах бачив ? Там як діди з бабами віку доживали -- так нічого і не змінилося , за вийнятком кількох сімей на село та онуків по бабиних хатах ; тих хто до Європи не виїхав. За кордоном п'ята частина жителів України нині ((
2. Скільки сіл під"єднано у мережу оптикою ? Сотня на Київщині ?(( Зазвичай провайдери місцеві чіпляють десь на вишці тарілку і від неї по селу тягнуть кабель , ось і вся цивілізація (( До того що ти написав нам ще довго потіти доведеться (( Ну а по містах - ти сам погодився ((

показати весь коментар
21.12.2022 02:21 Відповісти
Так не сидіть - Старлінк вам у руки і ніяких проблем (( Одним махом відчуєте собівартість електроенергії від мобільного генератора , може тоді трішки пихи менше стане , а то як з анекдоту про прибиральницю в туалеті - " заплатил пятнадцать копеек , а насрал на целый рубль " ((
показати весь коментар
19.12.2022 16:19 Відповісти
мені більше подобається варіант пустити у мобільний зв"язок меньших операторів, для нормальної конкуренції

відмінити деякі ліцензії наприклад)
показати весь коментар
19.12.2022 21:29 Відповісти
А менший оператор це як ? Це коли зона покриття буде в межах одного населеного пункту ? (( Вже проходили , був такий - Інтертелеком звався (( Успіхів , лупайте сю скалу , нехай ні жар , ні холод не спинить вас ! Це той товариш що на 20 гривнях ще пропонував
показати весь коментар
19.12.2022 21:35 Відповісти
та хай хоч в межах вулиці, я ж вам ясно написав - прибрати деякі ліцензії, кінській хабар за отримання яких, дрібні оператори платити просто нездатні

і ще, Слава, ЕМІ виводить з ладу всю електроніку тільки в кіно)
показати весь коментар
19.12.2022 21:44 Відповісти
Дрібний оператор який не зможе забезпечити покриття в межах держави цікавий лише діду та бабі і курочці рябій у яких ні роду , ні племені , а телефон потрібний щоб до швидкої додзвонитися . Для цього існує Укртелеком (( Ну і іще про вихід з ладу електроніки (( Приймали участь у ядрьоних учєніях маршала побєди ? Так тоді найбільша електроніка була -лампова радіола родіна на батарейках , бо електроенергії у селах не було (( Те що не згорить зразу - залишиться без живлення (( ах так .... це ж у фільмах американських буде апокаліпсис , а ми не такі .... ми любий ядерний удар переживемо , як таргани .... вони ж теж радіації не бояться (( Згадай як електроніка працювала на даху ЧАЕС у 86 -му без ЕМІ (( і згадай кого тоді біороботами звали ((
показати весь коментар
19.12.2022 21:59 Відповісти
Ви в курсі що існують віртуальні мобільні оператори наприклад? Які взагалі не мають свого обладнання. Навіть на курочку Рябу.
показати весь коментар
19.12.2022 22:16 Відповісти
Доречі ось вам готовий бізнес-план, брати в оренду обладнання на той час що воно не працює (нема електроенергії), поставити генератор і продавати тарифні плани "блекаут геть"

і я б можливо навіть цим зайнявся, але не в Україні, точно не в зеленій
показати весь коментар
19.12.2022 22:21 Відповісти
Впроваджуйте свій бізнес план самі , мені власного вистачає щоб не лити сльози над двома сотнями гривень абонплати .
показати весь коментар
21.12.2022 02:25 Відповісти
ну я зрозумів, пабєдітєль па жизні
показати весь коментар
21.12.2022 02:32 Відповісти
Нічого ти не зрозумів , дурнику ! Коли ти свої бізнес плани будував і ніхрена не робив - я вйобув@в до сьомого поту (( У мене перша у житті відпустка була у віці 53 років , а ти до такого віку скільки часу своє пузо на сонці грів ? ((
показати весь коментар
21.12.2022 02:49 Відповісти
А сирени без світла і так не вмикають)
Так само зникає дротовий звязок укртелекому.
Я телефон спеціально на випадок війни тримав. Виявилось- всі радянські генератори, що були на випадок війни, давно спиж..ні. Радіоточок теж давно немає.
Те що у нас зараз- результат хазяйнування за 30 років.
Хижаки в лісі на здорового кабана не нападають))
показати весь коментар
19.12.2022 14:32 Відповісти
нападають, але ненадовго
показати весь коментар
19.12.2022 14:35 Відповісти
Мне физичка в школе говорила: "Если чего не знаешь, лучше промолчи"
Очень рекомендую некоторым людям. Генератор (не важно дизель/бензин)
1) Требует постоянной заправки ГСМ
2) Требует обслуживания
3) Требует присмотра (высокая степень возгорания при технической неисправности)
4) Многие вышки расположены на крышках домов или других зданий, а значит:
а) невозможность установки
б) высокая шумность
5) Цена. И тут дело не сколько в закупке (а за расходы компании в конечном счете всегда платить потребитель), а в том, что появится много желающих их скомуниздить, т.к. многие вышки находятся довольно в безлюдных местах, а спрос и цена рождают низменные желания.

"зв'язок це найприорітетніша галузь" Кому это действительно необходимо связь имеет. А посмотреть порнохаб можно и позже.
показати весь коментар
19.12.2022 16:08 Відповісти
Ти щось трохи не допетрав про Війну і потреби людей при Блекауті)) Повернись у школу, дитино.
показати весь коментар
19.12.2022 16:59 Відповісти
При чем тут "потреби людей при Блекауті"? Речь идет о связи, а не о "потребах"
показати весь коментар
19.12.2022 18:04 Відповісти
З 5 пунктів з підпунктами жоден не витримує критики)) А фінальне (кому ДЕЙСТВИТЕЛЬНО необходімо) ти просто показав свою зневагу до людей. Бо потрібно ВСІМ.

Шумить йому...вийшов на роботу - сиди та слухай!! І заправляй!! Дитячий садок закінчився 24 лютого, як що ти не помітив.
показати весь коментар
19.12.2022 17:05 Відповісти
Я привел конкретику и по пунктам. Есть, что возразить, тоже должны быть аргументы, а не так, пукнуть в воздух
показати весь коментар
19.12.2022 18:06 Відповісти
В тебе немає аргументів у жодному з пунктів. Все зводиться до того як тяжко утримувати генератори... Чи "нужно заправлять" це аргумент?! Адмірал Ясенпень.

Потреби людей тобі "ні прічом"?!! Сидіти без світла, води, тепла та щей без зв'язку по твоєму це добре?! Ну раз так, то зніми вже ті нікчемні аварійні акумулятори, раз тобі похрену на людей.

Зв'язок це і є потреби. Господи, кого тільки сюди не приносить. Біжи до фізички, може вона тобі розтлумачить що без зв'язку людина не отримує ні інформації про графіки відключень ні про пункти обігріву нв про ситуацію взагалі?!! Може в кого з рідних щось трапилось і потрібна допомога - але ні- умнік Артурчік вирішив що то не суттєво.

Зроби послугу - не пиши дурниць більше. Мабуть коли фізичка давала пораду в тебе в голові свистів вітер.
показати весь коментар
19.12.2022 20:08 Відповісти
Вы мне очень напоминаешь кацапчика с отклонениями. Кацапчика, т.к. полностью перекручиваете любые аргументы с ног на голов. С отклонениями, т.к. действуете по принципу "сам сказал, сам посмеялся"
Итак. Для тех, кто в танке.
Забиваем в Гугл "сколько в Украине базовых станций", получаем ответ "более 20 тыс". Простая математика показывает, что необходимо закупить более 20 тыс генераторов. Произвести их монтаж. Привлечь более 20 тыс сотрудников на их обслуживание. Этим людям нужно платить зарплату. Бегать с канистрой в руках они не будут. А значит необходимо обеспечить их транспортом. Который тоже требует закупки ГСМ и их технического обслуживания. Я понятия не имею сколько потребляет базовая станция, но явно мощности бытового генератора на 2кв. будет не достаточно. Бытовой генератор потребляет около 1.5л топлива в час. Значит более мощный будет хавать не менее 3-х литров, т.е. нуждаться в ежедневной заправке. Генераторы помимо заправки необходимо обслуживать. Периодически по работо-часам чистить и менять фильтры, заменять акб, т.к. для автономной работы они должны быть оборудованы системой автоматического пуска, т.е. своим стартером и пусковой АКБ, менять свечи и ремонтировать вышедшие из строя. Такой генератор два мужика не поднимут, должна быть спец техника. Многие станции расположены на крышах домов, т.е. обслуживающий персонал должен будет туда лазить, а жители верхних этажей кайфовать от постоянного шума и дышать выхлопными газами. Сотрудники будут выгребать на заправках топлива, которое во многих регионах и так дефицит. Многие станции расположены на водонапорных башнях, антенных мачтах и прочих сложных конструкциях, где если и чудом удастся установить генератор, то добираться до него нужно будет чуть ли не используя альпинистское снаряжение. Свет сейчас выключают примерно по графику 6 на 3. Т.е. обычных аварийных АКБ хватает почти на весь срок отключения. Иногда они сдыхают примерно за час до возобновления подачи электричества.
Для экстренного оповещения никто не отменял телевизор и радио, а посмотреть тупые видосики на Тик-ток или фотки голых баб можно и потерпеть.
"Сидіти без світла, води, тепла та щей без зв'язку. " Мы сейчас обсуждаем именно связь и именно работу мобильных операторов. Каким боком к этому обсуждению вода и тепло?
"раз тобі похрену на людей." Завтра твой тариф будет с такими раскладами не 200грн. в месяц, а 1200. И ты первый, кто побежит орать на все Иваново - Зрада! Олигархи решили нажиться на бедных украинцах в условии войны!!!
"Господи, кого тільки сюди не приносить." Вот тут согласен. Читаю некоторые комментарии и поражаюсь, какая деревня у людей в голове.
показати весь коментар
20.12.2022 09:39 Відповісти
..Навіщо генератори таскати на дахи , чи на водонапірні башти ( взагалі - вперше чую що антени мобільного зв'язку встановлюються на напірних баштах ) , коли достатньо встановити генератор на землі , десь в захищеній прибудові , а туди ( до антени на даху ) кинути кабель живлення . ?
Біля мене тут недалеко є магазин одягу , де працюють одні жінки , так вони з генератором легко справляються самі ,, що там складного - прийшла - натиснула кнопку - світло з'явилось . Потім - прийшла - вимкнула .
Правда , обслуговувати генератор ( залити пального і т.д. ) приходить майстер , раз на день - на два , але це в нього займає , ну нехай десь - півгодини часу .
показати весь коментар
20.12.2022 11:05 Відповісти
У меня две стоматологии. Работаем на генераторах. Поверьте, гемора с ними очень и очень много. "Нажать на кнопочку" это представление обычного обывателя, которому никогда не приходилось сталкиваться с этой процедурой.
"Поставить на земле" попробуйте вынести на улицу себе под дом что-то стоимостью в 1-2 тыс. долларов и поставить на земле. Зайдите за угол и считайте до десяти.
"вперше чую що антени мобільного зв'язку встановлюються на напірних баштах"
https://focus.ua/digital/532592-mobilnaya-svyaz-v-ukraine-bolee-3-tysyach-bazovyh-stanciy-uzhe-rabotayut-po-vsey-strane
показати весь коментар
20.12.2022 11:45 Відповісти
Я до виходу на пенсію працював в ДСНС ,, електрогенератори там - одне з ключових обладнань , без якого - як без рук , особливо в нічний час . То ж - з цим я дуже знайомий . .
Що стосується місця їх встановлення , на прикладі того ж магазину - він стоїть у них в захищеній підсобці ( під замком ) , позаду приміщення , нікому не заважає , і самому магазині навіть не чути його торохтіння .
показати весь коментар
20.12.2022 11:59 Відповісти
Слухай сюда, стоматолог, "некацап". Всі твої заперечення - це натягування сови на глобус. Який телевізор при блекауті?!! Привіт твоїй фізичці. Генератори потрібні не у чергових по декілька годин відключеннях, а при таких як вже були - на декілька діб. Ти зрозуміло? Мантри про обслуговування генератора розкажи своїй бабці. Чи ти у своєї тачці свічки, масло та фільтри міняєш кожний тиждень?! Не верзи нісенітниць, не позорсья. І хто тут кацап за розумовими здібностями?!

Далі - на верх перти генератора не має потреби, як що ти щось чув про подовжувачі, привіт знову твоїй вчительці.

Так що підхід має бути при аварійній ситуації - як до аварійної ситуації. А не на постійній основі, як для лікарень, коли перехуд має бути автоматичним. І зовсім не обов'язково забезпечувати усі 100% станцій по усіх закутках. Але там де є значні скупчення народу має бути зв'язок. Виникла ситуація, сказали енергетики що це на довго (доба, дві) - виіхала і забеспечила живлення на цей період. Ось про що йдеться. На менше досить і акумуляторів.

А що маємо на Зараз - а те, що Київстар лягає першим!! Водафон та Лайф працюють набагато довше. Так що Київстар мінімум акумуляторну підримку має збільшити.

Ну і звичайно, коли мозгів у гуманітарія не хватає вести розмову, це створіння починає намагатись перевести стрілки у інший бік, обзиваючи опонента кацапом або найманцем міравой закуліси! Ти смішний адепт Бігфарми, тупенький обиватель який возомнив себе спецом у технічних питаннях. Свічки воно буде міняти))) Ага. Поміняй собі клістірну трубку))
показати весь коментар
20.12.2022 12:18 Відповісти
Мне нравится тенденция. Ты уже начинаешь сливаться. От "вдруг мне нужно вызвать помощь" до "зовсім не обов'язково забезпечувати усі 100% станцій по усіх закутках" Ничего себе. Это прогресс
Давай углубимся. Я живу за городом. У нас в селе стоит вышка, на которой натыканы антенны всех операторов. Когда пропадает свет, то вырубается и интернет проводной и мобильная связь ПОЛНОСТЬЮ. Оказываешся как в каменном веке. А рядом город, в котором антенн натыкано на каждом углу. И даже при отключении частей микрорайонов, связь есть Давай размыслим. Кому нужнее генератор, мне, где вырубается все село или тебе в город, чтобы"мог вызвать помощь"? И если у меня будет генератор, а у тебя нет, то это уже Зрада?
показати весь коментар
20.12.2022 12:30 Відповісти
Говоришь А, говори и Б.
Какой телевизор? АКБ с авто+инвертор и вот тебе телевизор. Радио - батарейки. (было бы желание). Интернет у меня оптика. Достаточно клеммы с АКБ в роутер и интернет даже при блек ауте. Короче кто тут еще натягивает сову на глобус? Сплошное нытье. В стране война. Сложностей огромное кол-во и подтирать нежную жопку никто никому не будет. Хочешь не просто выжить, а еще и не терять удобства, включай находчивость.
показати весь коментар
20.12.2022 12:35 Відповісти
а я зможу по радіо чи по ТВ поспілкуватись з рідними?!! Чи визвати пожежних?!! Це не про удобства річ)) Мелеш щось дитяче)

Зливаеш тут ти свої помиї, дорогий."Але там де є значні скупчення народу має бути зв'язок." Не всі точки, а деякі означає як вже казав - критичні.

Зв'язок, це не підтирання жопи, як де які стоматологі уявляють. Ти ще порадь раціями обзавестись.)) Та ще й такими щоб через пів країни діставали))
Стоматологи такі стоматологі))
показати весь коментар
20.12.2022 18:19 Відповісти
А грошики то по тарифу тю тю
показати весь коментар
19.12.2022 13:09 Відповісти
Ознайомтеся уважно із своїм тютю тарифним планом - будете приємно здивовані , там немає пункту про безперервне забезпечення вас 4 G у час війни ((
показати весь коментар
19.12.2022 16:22 Відповісти
А вам що до моїх грошей ? Свої рахуйте
показати весь коментар
20.12.2022 08:59 Відповісти
Тарифний план це не тільки про гроші , а і що саме із послуг можна отримати за ці гроші та у який спосіб . Звичайно якщо в голові не тютю ((
Ну і для любителя не світити свої "супервиплати" за мобільний зв'язок - тарифний план справа добровільна , жаль тютю , можна відмовитися
показати весь коментар
20.12.2022 10:19 Відповісти


Таки зеленський є куміром зенаріду бо точно відібражає їх менталітет)
показати весь коментар
19.12.2022 21:37 Відповісти
А ти шо порохосіся?
показати весь коментар
20.12.2022 09:01 Відповісти
А ти ******* ?
показати весь коментар
20.12.2022 10:20 Відповісти
Те пару раз, что Молдова оставалась без света после бомбардировок Украины, у нас мобильные операторы работали. Может какие-то автономные источники питания есть, потому что света не было по всей стране часа 4. Думал в Украине так же, ещё удивлялся, когда одна женщина тут на цензоре до меня дочепилась, как это в Молдове света нет, а я тут клиенты пишу. Доказывала, что мобильная связь исчезает вместе со светом...
показати весь коментар
19.12.2022 14:18 Відповісти
Вірно думали , просто не повсюдно (( Як не дивно - у столиці проблем більше аніж на периферії
показати весь коментар
19.12.2022 16:24 Відповісти
брехня - как свет рубают так сразу и связь ложиться
показати весь коментар
19.12.2022 15:40 Відповісти
Не брехня - для Києва такий варіант дійсно має місце , для області Київської не завжди і не повсюдно , сусідні області після вимкнення - 2-3 години працює , але у кожного оператора різний час у різних місцях ((
показати весь коментар
19.12.2022 16:26 Відповісти
я не знаю что у вас там в Киевской области, но в Черниговской электрику рубануло - СРАЗУ рубануло связь и отопление, т.е. про отключение света я узню именно по-этим признакам
показати весь коментар
20.12.2022 09:35 Відповісти
Водафон умирает минут за 20,а киевстар держит около часа после отключения э/э - лично у меня так...и никто ни про компенсации,ни об установке аккумуляторов/генераторов для питания антенн даже не заикнется...зато интересно придумали - покупаешь пакет услуг на четыре недели,а не на месяц целиком - но никто не платит зарплату,пенсию и иные выплаты таким образом...Когда уже они нажрутся
показати весь коментар
19.12.2022 15:48 Відповісти
Шо правда то правда, шановне товариство.
Причому якщо поставите себе на місце ваших провадерів, то побачите, що абсолютно нема жодного сенсу проводити абонентам власним коштом зв'язок, що буде працювати під час блекаутів. Бо гроші за інтернет ви все одно заплатите, куди ви дінетесь. А канал у провайдера не загружається... І на відміну від електроенергії, за яку ви не платите, поки її нема, ви не можете не платити за відсутність інтернету.
А що стосується всіх мобільних провайдерів - там взагалі пекельнін борошна, бо у кожного з них власниками 50+ відсотків акцій є кацапські бізнесмани. Їм там більше нема жодного сенсу щось робити, окрім здирання 13 оплат на рік замість 12.
показати весь коментар
19.12.2022 16:38 Відповісти
... слід реанімувати радянське дротове радіомовлення, або нехай Маск щось ще замутить: владарі вже за3, 14зделісь
показати весь коментар
19.12.2022 17:54 Відповісти
А дротове радіомовлення від вітру працювало ? (( Останні роки існування дротового радіомовлення та аналогового зв'язку вони зникали синхронно із зникненням електроенергії у аварійних ситуаціях , бо акумулятори з АТС пропали іще раніше ((
показати весь коментар
20.12.2022 10:27 Відповісти
Коли у нас відключений газ - ми не сплачуємо за нього. Коли у нас вимикають світло - за цей час ми не платимо за електрику. Якщо нам не подається вода - споживачі не зобовязані платити за воду. Але, в момент коли пропадає світло у абонентів вимикається інтернет. Протягом доби він може бути відсутнім до 10-12 годин, за які мобільні оператори не скасовують оплату. Тобто, ми платимо за фактично неотриману послугу, а ці ненажерливі київстари, водафони та лайфи деруть з нас три шкіри в умовах війни.
показати весь коментар
20.12.2022 04:37 Відповісти
В момент коли вимикається електроенергія ( саме вона , а не світло , світло ви самі вимикачем вимикаєте ) інтернет ніде не зникає (( Підключіть свій роутер до джерела живлення і будете здивовані тим що послуги інтернету ніде не подівалися (( Так що перед тим як писати що попало - розберіться , ось для прикладу - у мене електроенергію вимкнули о 9.00 а я вам зараз відповідь пишу через мобільний інтернет від Лайф (( що тоді не так ? ((
показати весь коментар
20.12.2022 10:40 Відповісти
брехня!
показати весь коментар
20.12.2022 07:30 Відповісти
київстар постійно в режимі 2Же, а я мав необережність придбати їх пакет безлімітного 3Же інтернету аж на рік. Тепер маю клопіт - де взяти той інтернет.
показати весь коментар
20.12.2022 07:32 Відповісти
В мене така сама історія тільки з Лайфселом...
показати весь коментар
20.12.2022 10:21 Відповісти
у водафона спостерігається дискримінація: коли в телефоні стабільний 4 же, в той же час модем вони переключають в 2 же. Ще й глумляться над моїм модемом.
найчесніший лайф, але в мене покриття цього оператора погане
показати весь коментар
20.12.2022 07:35 Відповісти
Поставьте дизель-генераторы на вышки и увеличтье цены на Интернет в о время отключения света. Я согласен переплатить за мобильный интернет в 2 раза во время отключения света-но чтобы он БЫЛ ВСЕГДА. Домашние провайдеры тоже не спешать устанавливать резервные блоки питания на внутридомовую разводку интернета по витой паре по квартирам. Я понимаю что это расходы для провайдеров,но поднимите тариф-и эти расходы окупятся. Некоторые провайдеры ставят такое оборудование
показати весь коментар
20.12.2022 10:50 Відповісти